Lue, mitä mieltä asiakkaamme ovat palvelustamme

Etusivu » Yritys » Referenssit

Referenssit

Tällä sivulla ääneen pääsevät asiakkaamme. He kertovat kokemuksiaan ja näkemyksiään yhteistyöstä meidän kanssamme. Palvelemme asiakkaitamme yrittäjähenkisesti, reilusti ja vastuullisesti. Paikallinen palvelumme on aina lähellä asiakasta.

Vietämme 50-vuotisjuhlavuotta 2024

Olemme olleet mukana lappeenrantalaisten kiinteistöjen arjessa jo komeat 50 vuotta ja tekemisen arvoista työstä ovat tehneet pitkät asiakkuudet. Saimme muutamasta pitkään mukanamme kulkeneesta kiinteistöstä kommentit yhteistyöstämme. Klikkaa ja lue As Oy Veeranrannan, As Oy Koulukatu 30:n ja As Oy Valtakullervon kokemuksista asiakkaanamme.

Taloyhtiömme kiinteistöhuoltosopimus on solmittu Kiinteistöhuolto Kantolan kanssa 1980 ja yhteistyö on jatkunut siitä lähtien katkeamattomana. Asiakassuhde on ollut hyvä ja työnjälki on hyvää. Huoltoon on helppo saada yhteys ja huoltomies on myös välillä soittanut ja ehdottanut pieniä toimenpiteitä, joita ei itse olla havaittu. Asiakkaana on olo, että henkilökunta ajattelee oikeasti taloyhtiön etua, ehdotetaan aidosti tarpeellisia toimenpiteitä. Luottamushan on sitoutumisen avain ja yhteistyömme perustuu molemminpuoliseen luottamukseen.

Vuosien varrella olemme hyödyntäneet ulkoaluepalveluita, siivouspalveluita, teknisiä palveluita ja sähköpalveluita. Varmasti kaikkea mitä tarjolla on. Lisäksi huoltoliike on käyttänyt omia hyväksi havaittuja kumppaneitaan sellaisissa töissä, mitä eivät itse suorita.

Hyvä työn laatu, luotettavuus ja helppo yhteydenpito ovat saaneet pysymään Kiinteistöhuolto Kantolan asiakkaana vuosikymmenet. Palvelu on välitöntä – tekijöillä on kasvot ja tekemisessä pidetään taloyhtiön etu mielessä, eikä tehdä yli asioita.

Yhteisellä matkalla on ollut tärkeintä työn ja palvelun laatu. Tekemisen laatu on myös toistunut kaudesta ja vuodesta toiseen. Yhteistyö on aitoa, yhteydenpito matala kynnyksellä hoituu molemmin puolin.

Taloyhtiömme tulevaisuus näyttää hyvältä. Se sijaitsee hyvällä ja arvokkaalla paikalla. Kiinteistö on 60-luvulla rakennettu ja tarkoitus on pitää taloyhtiö kunnossa vielä seuraavatkin 60 vuotta. Tässä tavoitteessa huoltoyhtiö on keskeisessä roolissa.

Onnittelemme huoltoyhtiötämme 50-vuotistaipaleesta olettaen, että juhlavuosi menee töiden merkeissä ja uskomme, että juuri sen vuoksi yritys menestyy myös seuraavat 50 vuotta.

Huoltosopimuksemme on ollut Kiinteistöhuolto Kantolassa 80-luvun alusta asti. Asiakassuhdetta kuvailisin hyväksi ja toimivaksi. Olemme hyödyntäneet Kantolan palveluista siivousta, teknistä huoltoa ja ulkoalueiden ylläpitoa. Nyt palvelutarjonta on laajentunut myös remontointiin ja sähkötöihin, ja olemme vuosien varrella hyödyntäneet sekä todenneet toimivaksi kaikki edellä mainitut palvelut.

Pitkän asiakassuhteen taustalla on hyvä henkilökohtainen palvelu. Talon asukkaat ovat olleet tyytyväisiä, niin ei ole ollut tarvetta vaihtaa huoltoyhtiötä. Taloyhtiöllemme on ollut tärkeää, että aina kun apua on tarvittu, niin on reagoitu tarpeisiin/ toiveisiin heti. Vuosien varrella tarjolle on tullut lisäpalveluja (sähkö- remontointi), mutta se ei ole muuttanut palveluntasoa, vaan edelleen homma toimii ja on ripeää. Henkilöstö on pysynyt suhteellisen samana ja on kiva nähdä tutut tekijät vuodesta toiseen.

Taloyhtiömme tilanne on hyvä ja uskomme pitkän ja laadukkaan kiinteistöhuollon toimivan jatkossakin. Taloyhtiömme puolesta onnittelen Kiinteistöhuolto Kantolaa pitkästä matkasta ja varmasti muistamme tekijöitä sopivan tilanteen tullen!

As Oy Koulukatu 30 HPJ Eero Majamaa

Asiakassuhteemme Kiinteistöhuolto Kantolan kanssa on alkanut 1980-luvun lopulla. Asiakassuhde ollut hyvä, vuorovaikutteisuus ollut tärkeää. Puolin ja toisin on pidetty yhteyttä ja asiointi on ollut helppoa. Pitkässä asiakassuhteessa arvostamme molemminpuolista yhteydenpitoa ja sen helppoutta.

Olemme hyödyntäneet palveluista siivousta, ulkoalueiden ylläpitoa, teknistä huoltoa, kirvesmiespalveluita ja sähkötöitä. Vanhassa kiinteistössä tulee vastaan usein pieniä korjaustarpeita. Pitkä asiakassuhde perustuu saamaamme hyvään työnjälkeen ja se on kaikista tärkeintä. Kustannukset ovat olleet linjassa yleisen kustannustason kanssa. Yhteisellä matkalla on ollut myös tärkeää puheyhteys; asioista voi puhua asioina ja niiden ”oikeilla nimillä”. Välitön tekemisen meininki, hommat hoituu ja pystyy luottamaan kokonaisuuteen.

Asiakassuhteemme aikana on säilynyt hyvä tekeminen. Työnjälki on pysynyt hyvänä, vaikka varmasti taustalla on paljon kehitystä ja muutosta ollutkin. Tulevaisuudessakaan taloyhtiömme ei ole häviämässä mihinkään. Kiinteistö on iso, joka sijaitsee hyvällä ja rauhaisalla sijainnilla. Takapihamme on hieno ja viihtyisä, paikat pidetään mallikkaassa kunnossa. Kun on löydetty hyvä yhteistyökumppani, niin toivotaan, että yhteistyö jatkuu vielä pitkälle tulevaisuuteen. Vaikka ikinä ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan, niin taloyhtiö uskoo vakaasti tulevaan!

Kiinteistöhuolto Kantolalle onnentoivotukset seuraavalle 50-vuotis jaksolle! Yhteistyö on ollut pitkäaikaista sekä hyvää ja toivomme, että yhteistyö jatkuu vielä 50 vuoden kuluttua. Haluamme vielä onnitella henkilökuntaa ansiokkaasta ja menestyksekkäästä työstään. Sopimuksen pitkä kesto kertoo, että onnistuttu on 😊

Halonen Lappeenranta Oy ja KH Kantola yhteistyössä

Lappeenrannan kauppakeskus Oprissa sijaitseva Halonen Lappeenranta Oy on paikallinen vaatteiden ja jalkineiden erikoisliike, joka on toiminut Lappeenrannassa jo 70 vuoden ajan. Valtakunnallisen ketjun valikoimasta löytyy miesten, naisten sekä lasten ja nuorten osastot, joiden valikoima kattaa kaiken jalkineista takkeihin.

Haastattelimme yhteistyöstä Nina Haimilaa. “Kiinteistössä on 4 kerrosta, joista kolmesta löytyy myymälätiloja. Neljännessä kerroksessa on taustatiloja” Nina aloittaa kertomaan huollettavasta pinta-alasta. “Kantolan huoltomiehet huolehtivat sisätilojen lisäksi katon kunnossapidosta ja myymälän edustan jalkakäytävän siisteydestä. Vanhassa kiinteistössä on aina jotain huollettavaa” Nina naurahtaa.

Parasta yhteistyössä on Ninan mukaan se, että sama palveluntarjoaja on toiminut kumppanina jo 20 vuoden ajan. “He tuntevat kiinteistön läpikotaisin ja osaavat ehdottaa meille ajoissa huolto- ja korjaustoimenpiteitä, jotta vältymme isommilta ongelmilta. Heiltä löytyy paljon osaamista saman katon alta, jonka lisäksi heillä on vertaansa vailla oleva sidosryhmä apuna.” Nina kiittelee.

Kumppanille annetaan erityistä kiitosta nopeasta reagoinnista ja rehdistä toiminnasta. “Aina ollaan auttamassa, vaikka sopimukseen ei ihan kaikkea olla kirjattu ylös. Suosittelen KH Kantolan palveluita varauksetta kaikille.” Nina päättää.

Kiinteistö Oy Vanha Panimo ja KH Kantola – Vuosia jatkunut yheistyö kantaa hedelmää

Ylamaa Group, yksi johtavista suomalaisista kivialan yrityksistä sekä Lappeenrannan alueen asuntojen ja liiketilojen kiinteistösijoittaja, toimii Kiinteistö Oy Lappeenrannan Vanhassa Panimossa. 

”Yhteistyömme KH Kantolan kanssa alkoi vuonna 2003. Heidän vastuullaan on arvokiinteistöjä, kuten Kiinteistö Oy Lappeenrannan Vanha Panimo. Se sijaitsee ehdottomasti kaupungin kauneimmalla paikalla Lappeenrannan satamassa. Upealla alueella sijaitseva Ainonkatu 23 on myös mainitsemisen arvoinen kohde.” toteaa Jouni Okko. Pelkästään panimon tiloissa on yli 3500m2 hoidettavana. ”Vanha Panimo on Museoviraston suojelema ja se toimii käyntikorttina kaupunkiimme. Se sijaitsee paraatipaikalla ja useat turistit kuvaavat itsensä kohteessa päivittäin. Sen pitää olla aina puhtaassa ja huolletussa kunnossa.” Jouni kertoo.

Yhteistyötä kehitetään yhdessä käyttäjän, tilaajan ja palveluntarjoajan kanssa

”Asiakkaamme ovat vaativia ja haluamme tarjota heille vain parasta. KH Kantolan työntekijät ovat rehellisiä ja tekevät sen, mitä on luvattu. Palvelu on heillä erinomaista.” Jouni kiittää. Varsinkin talviaikaan tehtävät lumityöt, hiekoitukset ja liukkauden estoon liittyvät ennakoivat toimenpiteet saavat asukkaat kiittämään vuolaasti omaa huoltoyhtiötään. ”Asukkaamme arvostavat suunnattomasti sillä he voivat luottaa siihen, että pihalla on turvallista kulkea.”

Talotekniikan kehittyessä kiinteistöhuollon kumppanilta tullaan vaatimaan entistä enemmän osaamista ja kykyä ennakoida sekä tiedottaa kiinteistön asukkaita ja muita käyttäjiä tulevista remonteista, sekä yleisiin tiloihin suunnitteilla olevista muutostöistä.

”Voin suositella KH Kantolan palveluita varauksetta. Kaikenlaisia erikoiskysymyksiä ja -järjestelyitä joudutaan aina tekemään ja pyytämään, mutta koskaan ei olla jääty niin sanotusti kylmäksi. Apua on aina saatavilla suoraan, tai sitä hankitaan valtavan verkoston avulla. KH Kantola on sanan jokaisessa merkityksessä täyden palvelun kumppani.” Jouni Okko päättää.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä

Lähetä tarjouspyyntö Katso yhteystiedot